בלי השבת הבנים: ישראל מעבירה תמיכה נרחבת לתושבי עזה

מוטי סבן No Comments on בלי השבת הבנים: ישראל מעבירה תמיכה נרחבת לתושבי עזה

ישראל, ארה"ב וירדן יזרימו כספים חדשים לשימוש תושבי רצועת עזה: "ישראל קשובה לצרכי העזתים החיים ממילא באחת הערים העניות והקשות בעולם בגלל שלטון חמאס"

משאית במעבר כרם שלום • אילוסטרציה צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתקופה האחרונה שוברים את הראש בכירים ישראלים מה לעשות עם הצרה ששמה: עזה. לתקוף את עזה קשות אפשרי, אבל לא יעזור להמשך החיים הקשים ממילא שם, לפתוח במלחמה אפשרי אבל לא ימגר את הטרור, במיוחד שהעיניים נשואות למלחמה מול איראן.

חמאס אותת לישראל שהוא אינו מעוניין במלחמה רק בשיפור חיי העזתים משימה שהוא נכשל בה כישלון חרוץ, ישראל אינה רוצה לעזור לחמאס לבסס את שלטון הטרור ברצועה, אך אוויר לנשימה לחיי העזתים ישראל מעוניינת לתת.

אחת ההחלטות שקיבלה הממשלה בירושלים יחד עם ירדן וארה"ב, היא לנסות להקל על חיי העזתים ללא שהדבר ישפיע יותר מידי על חמאס. לתת יותר לאזרחים ופחות לחמאס.

היום (שלישי) הודיעה ישראל כי במסגרת ההקלות על תושבי עזה, תזרים ישראל מטבעות של חצי מיליון שקל כדי לכסות את המחסור החריף בכסף בשימוש של העזתים ביום יום.

כמו כן ישראל תחליף שטרות בלויים מעזה תמורת שטרות חדשים ישראליים, ירדן תזרים שטרות דינרים ירדנים חדשים בסכום כולל של מיליונים, ארה"ב תזרים גם היא מיליוני דולרים חדשים לשיפור חיי התושבים.

חמאס בירך על ההחלטה ומרוצה מאוד ממרווח הנשימה שניתן לו, מנגד יו"ר הרש"פ אבו מאזן ניסה להכשיל את היוזמה בכדי ללחוץ עוד יותר את חמאס.

צריך לזכור: כי משפחתו של החייל החטוף הדר גולדין הי"ד, הציבה תנאי ברור לממשלת ישראל, כל פעילות לטובת רצועת עזה שחמאס רוצה בה, צריכה ישראל להציב לו תנאי כנגד, אין הטבה לטובת החמאס בחינם, רק תמורת החזרת הבנים אורון שאול הי"ד והדר גולדין הי"ד מדינת ישראל תתן הקלות והטבות לחמאס ולתושבי עזה.

 

 

 



0 תגובות